×
×
מלא חלבון
חציל עם טחינה

כמו פסטרמה רק טעים יותר! מערבבים 2 כפות חומוס עם 1/2 כפית פפריקה חריפה ו 2- כפות מטבוחה ומצפים 3 נתחי עוף בחומוס המטובל. אופים במשך 35 דקות וחותכים לפרוסות.

כריך בריא

.

טאצ׳ים שאולי תאהבו

סלט ביצים עם ברוקולי וטחינה
סלט ביצים עם ברוקולי וטחינה

חולטים פרחי ברוקולי במים רותחים, מסננים וקוצצים דק. מוסיפים 4 ביצים קשות קצוצות גס, 3-4 כפות טחינה לבנה, מיץ לימון, מלח, פלפל ועירית ומערבבים

סנדוויץ' עם מקושקשת ופלפלים קלויים
סנדוויץ' עם מקושקשת ופלפלים קלויים

מכינים מקושקשת עם סלט פלפלים קלויים וטבעות צ'ילי טרי. מורחים בלחם פרנה סלט פלפלים קלויים, מוסיפים את המקושקשת וקצת בצל ירוק ומגישים

כריך סביח משודרג עם חציל פיקנטי, טחינה ועמבה
כריך סביח משודרג עם חציל פיקנטי, טחינה ועמבה

מורחים על לחם או בפיתה טחינה ומסדרים מעל פרוסות תפוח אדמה מבושל, פרוסות ביצה קשה והמון סלט חציל פיקנטי. מקשטים בעוד טחינה ומעט עמבה וזוללים מהר

כריך אנטי פסטי
כריך אנטי פסטי

מורחים חומוס על פרוסת לחם מלא, מסדרים מעל פרוסות חסה, פלפלים קלויים וחצילים על האש. מזלפים מעט שמן זית ומכסים בפרוסה נוספת

כריך בולגרית וחומוס
כריך בולגרית וחומוס

על פרוסת לחם מורחים בנדיבות חומוס ומסדרים מעל פרוסות עגבנייה ופרוסות גבינה בולגרית. מפזרים זיתים שחורים ועלי תרד או חסה ומכסים בפרוסה נוספת

כריך ביצת עין עם פלפלים
כריך ביצת עין עם פלפלים

חוצים לחמניה לשניים ומורחים סלט פלפלים קלויים על חצי אחד וחומוס על החצי השני. מפזרים פרוסות עגבניה וזיתים ומניחים מעל הכל ביצת עין

כריך בוקר עם טחינה
כריך בוקר עם טחינה

חוצים לחמניה לשניים ומורחים סלט פלפלים קלויים על חצי אחד וטחינה על החצי השני. מפזרים פרוסות עגבניה וזיתים ומניחים מעל הכל ביצת עין

כריך חצילים וחביתת ירק
כריך חצילים וחביתת ירק

מורחים על פרוסת לחם סלט טורקי, מניחים מעל חביתת ירק ומסדרים פרוסות של חציל קלוי. על פרוסה נוספת מורחים חומוס ומניחים מעל הפרוסה הראשונה

ההגדרה של כריך בריא משתנה לפי סוג התזונה עליה מתבססים. זו יכולה להיות תזונה ים תיכונית והכריך הבריא יהיה עשיר בירקות וחלבון (בשר או גבינה) דלים בשומן. זו יכולה להיות תזונה טבעונית והכריך יקבל גבינה טבעונית שמתבססת על אגוזים, סויה וירקות.

ההמלצה לכריך בריא הוא שיתבסס על לחם מקמח שיפון מאחר והאינדקס הגליקמי שלו הוא בין הנמוכים כך שפירוק הרכיבים בקיבה יהיה איטי ויגרום לתחושת שובע לזמן ארוך בתוספת ירקות בשלל צבעים שמוסיפים המון ערכים תזונתיים וכמובן טעם נפלא.

רעיונות מעולים לכריכים בריאים תוכלו למצוא כאן למעלה ונשמח לקבל מכם עוד רעיונות לכריך בריא בעמוד הפייסבוק שלנו.

סגור
תמונת מוצר

חומוס כפרי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם.

תמונת מוצר

חומוס כפרי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם.

כל הזכויות שמורות לשטראוס 2018
powered by webstick
|
an לוגו של אוסום site
מדיניות פרטיות מפת האתר
שינוי גודל גופנים
ניגודיות